Bahsettiğiniz ilaç demir ilacı. 1 yaşına kadar bebeklerin demir depolarının dolu olması gerekiyor. Bu süreçte demir depoları boşalırsa ileride tedavi edilmesi zorlaşıyor. Yani kritik dönem içindesiniz o sebeple veriliyor bu demir ilacı. 1 yaşından sonra tahlil yapılarak demir depolarının doluluğu kontrol ediliyor ve ilaca devam edilip edilmeme kararı veriliyor. Bu yazdıklarım ünlü bir çocuk doktorunun verdiği bilgiler. Ben 9 aylığa kadar özel kan damlası kullandım ama 9. Ayda tahlil yapıldı değerleri sınırda çıktı o sebeple devletin verdiği daha etkili oldğu için doktor ferrum başlattı. 1 yaşına kadar ona devam ettim. 1 yaşından sonra bıraktık. Leke yapıyor dediler ama ben her uygulama sonrası dişlerini ıslak pamukla sildim sorun olmadı.