Canselaltnts 4. Ayda sağlık ocağı direkt veriyor kan damlasını zaten ama biz çocuk doktorumuzla konuştuk ve devletin verdiğini kullanmak istemediğimi söyledim paraben içerdiği için farklı bir damla önerdi ve 5. Ayda başlamamı önerdi , doktorunuza söylerseniz belki tahlil isteyip ona göre verebilir