Srnd evet iyice pislolojim bozuk benimde berbat bir hamilelik geçirdim zaten sürekli serumla durdum sonra küvez orada tam piskolojimi bozdu simdide cocuk iyimi birseyi varmi hasta mı kuvezden çıktığından beri her ufacik şeyde koştum hastaneye götürdüm birseyimi var diye acayip takıntılı manyak birsey oldum artık doktor kizdi bana