neslicanben galiba anne sutu almiyor diye kaka da yapmiyor karni ağrıyor zeytin yagida hergun vermiyorum her mamasını atarim ama alttan gaz çıkaramıyor karninda birikip duruyor durumu çok kötü çığlıklarla ağlıyor üzülüyorum birsuru damlası var ise yaramıyor artık diyorum 3 kilo olsun bu çocuk mamadan kurtulsun