Anakralice48 banada 2 buçuk ay oldu doğum yapalı ama illaki gidiyor bi süre sonra bence göbek çünkü bi tanıdığım vardı 2.sezaryenini oldu doğumdan sonra herkes hamilemisin diye soruyordu kıza öyle bi göbek kalmıştı yani hiç doğum yapmamış gibi şu an kızı 20 aylık 5 aydır falan çok fit göbeği falan kalmadı sadece biraz dikkat ettim birazda yürüyüş yaptım diyor
Kafamıza takıp stres yaptıkça daha çok yemeye başlıyoruz ben en azından öyleyim akışına bırakmamız lazım bence porsiyonları yavaş yavaş azaltarak biraz hareket katarak hayatımıza üstesinden geliriz herşeyin💁🏻♀️
Kolay mı oradan bi mucize bi insan çıktı kendimize zaman tanıyalım 😇🌸