Anakralice48 Kızlar çok kötü psikolojim bozuldu 1,70 boyundayım suanki kilom 78 ama gözükmüyor vücudum iyi şuan ama bu göbek gerçekten beni çok kötü ediyor yok mu bunu yok etmenin yolu nolursunuz bı bakın dar giyinmeyi çok seven biriyim kabusum oldu
Nur4026 Anakralice48 benimde aynı şekilde nasıl gider bu sezeryan göbeği ve büyüyen popo 1 Ay oldu doğum yapalı sadece buralar kaldı moralim bozuluyor 😂
Fatmaaa22 Anakralice48 bu göbek muhabbeti benim de çok sinirimi bozuyor en son gidip ameliyat olucam kilom iyi fiziğim iyi ortada minnak top kadar göbek hiç hos olmuyor
Hatay31 Nur4026 bende hayatımda hiçbi zaman popodan kilo alan biri olmadım ama hamilelikten sonra koskoca bi popoya sahibim🤦♀️Ve emzirirken kilo verenlerden olmayı o kadar çok isterdim ki😞
Nur4026 Anakralice48 Ay yok yok o kadar da bozmayın moralinizi ya sonuçta her bünye farklı kilo alma verme herkeste değişen bir durum. Spor yapabilirsiniz leslie tarzı her gün az az yapsak bi şekilde düzelir diye düşünüyorum. E bir de içimizden bir yavru çıktı bedenimize zaman tanıyalım 😇
adastra Anakralice48 İlk doğumumda göbeğim kalmıştı ikincide kalmadı Leslie+ sağlıklı beslenme gerçekten göbeği yok ediyor bizzat denedim ama öyle 1-2 hafta değil devamlı olması lazım yaşam şekli haline getirmek gerek. İpin ucu kaçınca göbek tekrar geliyor maalesef
Hatay31 Anakralice48 yamunanın lateks korsesini kullanmaya başladım ben korse kullanıyor musunuz bilmiyorum ama 3 gündür takıyorum etki ediyor gibi eşimde söyledi sanki biraz toparladı diye ama kalıcı olur mu bilmiyorum fikir vermek istedim
mesfils Hatay31 ne kadar oldu doğum yapalı? Genelde 3.günü takıp 40 gün düzenli kullananlar fayda görmüş. Ben de normal doğum taptım 10 gün oldu 5.günden beri takıyorum gece çıkarıyorum sadece