Çok gıcık bir durum ama haklısınız malesef. Ek gıda ile ilgili açtığım posta sadece bir kişi cevap vermişti. Böyle dikkat çekip yazılmış en azından.
Şeftali için cam rende işinizi görür ama elinizde yoksa ben sarımsak rendesi kullanıyorum🙈 suyu çıkıyor çok rahat oluyor. Ayrıca doktorunuza danışın tabiki ama kırmızı meyveler en son veriliyor 8. Aydan sonra karpuzda özellikle çok şeker var. Dikkatli olmanızı öneririm.