Ellerini kollarını sıkmadan sarardım cümkü kendini uyandırıyordu . Ama başka türlü sıkı sıkı kundak asla yapmadım yapmam : sadece uykusu bölünmesin diye ellerini kollarını hafifi sarardım 7.5 aylık bazen kollarını tutup uyutuyorum yoksa yüzüne dokunuyor sürekli . Bu şekilde zararı yok