Minkpndam Kızlar merhaba bebeğim 3 aylık oldu bugün ve uyuyunca yarım kundak yapıyorum çünkü elleriyle haraket ediyor ve uyandırıyor kendini bu gelişimini etikler mi? Bugün yapmayayım dedim ve kız bir saat uyumadı dalıyor sonra elleri hareketleniyor uyanıyor
minikturta Minkpndam şekerim yap kundak inan bir zararı yok ben 4. Ayına kadar yaptım yine olsa yine yaparım ama kendisi istemiyor zaten bi süre sonra. O zaman sende anlarsın zaten istemediğini ona göre hareket edersin
Zehra04 Minkpndam çoğu uzman doktor bebeklerin kundaklanarak uyumasını tavsiye ediyo daha uzun ve rahat uyuyolar diye gün içinde kundaklamayın bildigime göre gece uyurken kundaklamakla sorun olmuyo
Snowglobe Minkpndam bebeğim 5 buçuk aylık hala yapıyorum. Ve sağa sola dönüyor. Yüz üstü dönüyor. Oturabiliyo. Hiç ni şeyi etkilenmedi. Çok şükür.
Minkpndam Aysenur3440 uff herkes dio uykudan uyanınca elleriyle oynamsı lazım vs zaten ağlıyor ve hemen açıyorum
Snowglobe Minkpndam bence uyku çok önemli. Ve tabi ki o uyurken sizinde dinlenmeniz yada iş yapmanız. Anne psikolojisi her şeyi etkiliyor. O yüzden kundakla rahat uyuyorsa kundakla uyutun. Allah ın izni ile Bi şey olmaz. Zaten ni müddet sonra siz isteseniz de o istemeyecek. Bari tadını çıkarın. 😊
Selin0404 Minkpndam ben 5.5 aylık olana kadar yaptım sonra aynen bahsedildiği gibi kendisi istemedi dönmeye yuvarlanmaya başlayınca bıraktım ılk ıkı gun zorlandı oglumda ellerını hep yuzune goturdu ama sımdı 7 aylık gayet alıştı
Purpura26 Minkpndam Benim oğlumda 5.5 aylık öyle uyuyor. Kundak yapmadan uykuya dalamıyor. Ben bir zararı olduğunu sanmıyorum
Deterjanhanim Minkpndam kundak yaptırıyorsa yap tabi canım eli kolu rahatsız etmez güzelce uyur. Bacakları sıkı olmiycak şekilde yaparsan gelişimine bı zararı olmaz korkma. Bizi 1 yaşına kadar kundaklamişlar. Hiç bişey olmamış
Minkpndam minikturta doğumca örttüm öyle alıştı ama bugün kaldırdım onuda birde yanımızda yatıyor ya bizi görüp uyanmasın dşye
papatyaannee Minkpndam kundağın zararlı olduğunu duydum doktorumuz önermedi kundağı gelişimi için doğru değil dedi biz hiç yapmadık doğdundan beri kundaksız yatıyor üç buçuk aylık şu an ellerini keşfetti alıştı korkmuyor artık ellerinden hatta emerek uyuyor parmağını 😊