minnakanneyimben Seda0651 Yani bilmiyorum yap diyen de var yapma diyen de bakteri kapıypr yapmasan e sürekli ev içindesin ister istemez terliyorsun
Seda0651 minnakanneyimben ben bikac gün bez koyuyor dum bebişin ağız mendili den terleyinve hemen değişiyor dum sonra onuda bıraktim . Şuan 3 aylık iyileşti tamamen
Danerys minnakanneyimben bana 3 gün sonra pansuman yap 3 gün daha dursun çıkar yıkan dedi. Pansuman çıkmadan yıkanmak istersen kesinlikle su değdirme dedi.
minnakanneyimben Yica Hayır ilk Doğum inanılmaz rahat geçmişti ama 2. Doğum bi o kadar berbat. Panik atak hiç yaşamamış ve hastası olmamış halde yaşadım inanılmaz kötü dakıkalar geçti ölüyorum zannettim
Yica minnakanneyimben her gebelik gerçekten bir olmuyor sanırım. çok çok geçmiş olsun. Şu an iyiyseniz hepsi geri de kalsın jsnallah 💞 Bebeğinize de sağlıklı uzun ömürler dilerim♥️