Arkadaslar 8 gün önce 2. Kez sezeryanımı oldum bu süreçte 2 yasında kızım olduğu için 3 defa pansuman yapabildim. Az evvel karnımın altı böyle yağ bezesi olırda şişer ya o şekıl olmuş beze beze bu iyileşme sürecinin bir parçası mı yoksa hastaneye gitmelimiyim? Korkuyorum kızımda var mıydı yokmuydu hatırlamıyorum hiç. Çok zor bir Doğum atlattım hastanelerden bir müddet uzak kalmak istiyorum Ne yapmalıyım