HaDi doktorum ısrarcıydı tadımlara başla diye öyle başladım şu 5 ayı tadımla geçirip 6. Ayda çorbalara başlarım herhalde bu ekgıda konusunda çok cahilim araştırarak öğrencem artık yoğurt şuan bizim için biraz tehlikeli ben korkuyorum açıkcası alerjimiz vardı tadımın sonuna bırakmayı düşünüyorum