Yaprakanni kesinlikle ovulmaması gerekiyor hiç bir şekilde koca karı şeylerini yapanlara anlam veremiyorum ülkede doktor denen bisi var benim kızımdada var anne karnında fazla hormona uğrayan bebeklerde memede şişlik hatta kız bebeklerde adet görme gibi kan gelmesi olabiliyormuş hiç ellemedm ellemem bu ay doktoruma sorup öyle hareket edeceğim ben troidim vardı hamileyken ona bağlıyorum sebebini doktorlardan başka kimsenin sözünü hayatta dinlememek lazım ovaliyarak intahap olsa kendinizi vicdanen nasıl rahat hissedeceksiniz ki karşınızdaki dili olmayan bebek