Yaprakanni Kızım1 yasında doğduğundan beri iki memesinde sertlik var. Boyle olan varmı? Hamileyken ilac flan kullanmadım..
AlyaEce Yaprakanni Benim iki kızımdada var kaynanam ov diyor doktor ovma diyor bende napcam bilemedim
Tazeanne00 Yaprakanni ılk zamanlarda ovup hafif sıkınca ıcınden sut cıkıyor ve o cıkmayınca agrı yapıyo benım oglum bı aylık dıger memesi indi birinde az war her banyoda sık ovala ama cok degıl bıde her aklına gelince ov orasını
Yaprakanni AlyaEce bende korktum ovmaya dr meme ultrasınu cekilsin dedi kontrol amaçlı geçermi nolcak naapcax bilemedim sizinki nekadarlık
Oznur_0708 AlyaEce ovduk ve geçti bazen kocakarı lafları işe yarıyor 😂 bastıtmadan hafifce masaj yaptı annem 10 günlüktü geçti birdaha hiç olmadı
NilAsyaMom Yaprakanni AlyaEce sakın ovmayın kızlar. Annemde hep bana ov dağılsın demişti salak gibi ovdum. Ve bi prof doktor videosuna denk geldim kesinlikle ovmayın diyordu hatta sıktı bebeğin memesinden süt gelmişti. Eğer ovarsanız iltihap kapar ve tıkanır dedi. Sakın yapmayın
AlyaEce Yaprakanni İlk kızım doğduğunda vardı şimdi 4 yaşında bebekliğindeki gibi çok belli olmuyor. Şimdi 4 aylık bebeğim var ondada var şişlik büyüyünce çok belli olmadığı için takmıyorum
Yaprakanni SeninAnnenBirMelektiYavrm ben hiç ellemedim ovmadım ama zaten yasına geldi normalmi bu zamana kadar durması
Yaprakanni Oznur_0708 çok teşekkür ederim çok korktum kötü bsedir die uyuyamadım 1 yasına kadar geçmeyince.. 😔