RuyasMom Ben çiğ sütten yapıyorum. Önce kaynatıyorum kaynayınca altı kısık 10 dk daha kaynıyor. Soğumaya bırakıyorum parmağımla bakıyorum 10 saniye dayanabiliyorsam mayalama işlemine geçiyorum. Ben 2 lt süte 1 kaşık maya koyuyorum önce biraz sütle açıyorum yoğurtu sonra süte döküp tahta kaşıkla karıştırıyorum.
O esnada fırını 100 dereceye açıp 5 dk ısıtıyorum sonra kapatıyorum fırının ayarını. Sütü kapaksız fırına koyuyorum üzerine de kevgir koyuyorum. Ben gece 12-1 gibi koyup sabah da 8 de alıyorum kış olduğu için uzun tutuyorum. Sabah alınca da akşama kadar dolapta ağzı açıl bekliyor sulanmasın diye, sonra kapağını kapatıyorum ertesi gün yiyoruz. Ben 2 senedir böyle yapıyorum taş gibi oluyor yoğurdum