RuyasMom bir kere de şöyle dene, olmazsa kendin bilirsin bak hemen yazıyorum:
bu bir @Nilara tarifidir 😁💁🏻♀️
pastörize sütü gerek sıcaklığına gelene kadar ısıtıyoruz. Parmak kontrolü yapmanız yeterli 7-8 sn bilirsiniz. O arada fırını 180 derecede 5 dk çalıştırıp kapatıyoruz, amaç sıcak olması. Sonraaaa; activiaya ısınan sütten ekliyoruz o işte ambalajı dolana kadar deyim. Güzelce karıştırıp süte ekliyoruz, tekrar karıştırıyoruz. Mini kavanozlara bölüp bir de kavanozları karıştırıyoruz ve ısınmış olan fırınımıza koyuyoruz. Fırın tepsi / ızgarasının altına bir havlu koyup üzerine koyabilirsiniz kavanozları. Kapağını kapatın fırının. 8 saat sonra taşşşşşş. Alın dolaba biraz da dolapta duracak. Gerçekten taş.