YelizNis Ben 3 numaraya kadar ilk prima premium care kullandim. 3 numara pisik ve koku yapinca sleepye gectim. Sleepyden memnunum lastik izi dışında. Islak mendilde dogdugundan beri sleepy yenidogan kullanıyorum. Memnunum yasina girdi hala ayni kullanıyorum.
151120 Rizeli53 sudokrem kullanıyorum ben herhangi bi sıkıntı yaşamadım ama çoğu zaman sabunlu bezle temizliyorum ben