Rizeli53 Prima külot bez kullanıyor kızım. Geceleri premium care külot, gündüzleri aktif bebek külot.
Aktif bebekte bence gayet güzel. Islaklık göstergesi yok sadece. Emiciliği güzel, beli ve bariyerleri sıkmıyor. Bedenleri de diğer denediğim bezlere göre gayet rahat.
Premium care emiciliği daha yüksek. Özellikle gece takmamın sebebi bu. Islaklık göstersi var. Bariyerleri ve bel kısmı sıkmıyor. Beden olarakta yine aynı şekilde diğer denediğim bezlere göre çok rahat.
Sleepy, Molfix, Canbebe, Goon denediğim bezler. Goon dışında diğerlerinden memnun değildim. Goonda da sızdırma problemi olmasa kullanmaya kesin devam ederdik.
Islak mendil olarak genelde 2 tercihim oluyor.
İlk tercihim Deep Fresh Probiyotikli ıslak mendil.
Bunu bulamadığım veya hemen alamadığım zamanlarda Unibaby Yenidoğan alıyorum. İkisinden de memnunum.😊