papatya011 kesinlikle emzirmek çok güzel bir duygu ama benim bebe obez büyük olasılıkla,yarım saat bir saatde bir emziriyorum ne iş yapabiliyorum ne güç ve çok enerjimide çekiyor hareket edemiyorum bütün gün ve gece :( o yüzden çok sıkıldım ne yalan söyliyim zevk kabusa dönüşüyor bi süre sonra..:(