Goxun ben sizin gibi düşünüyorum malesef , severek emzirdim daha emzirirdim ama hamileyim ve sütüm çok azalmıştı damla damla geliyordu nerdeyse o yüzden kestim ama keserken çok duygulandım aramızdan bir bağ kopuyor gibi oldu çok şükür kopmadı birşey ama yinede emzirmek güzel bir duygu bence