SeninAnnenBirMelektiYavrm Deletedmom8453 Ege bölgesinde oluyor. Sebze yemeği. Kabuklusu da yeniyor haslanip taneleri büyüdüğü zaman sadece içi de yenebiliyor. Kuru fasulye gibi yemeği yapılıyor. Kurufasulyeden daha lezzetli
_bahar_ ecrinaselin_annesi evet yedim bence taze fasulyeden çok daha lezzetli herkese denemesini tavsiye ederim
Bety tineanigra bende öyle yapayım hiç atmadım annem yapar genelde ben pek yapmam 🥲 teşekkür ederim 🙏
SeninAnnenBirMelektiYavrm ecrinaselin_annesi gayet güzel lezzetli. Genelde kabuklu yeriz haşlayıp yağlı limonlu. Ama şuan mevsimi değil geçti