ilkgozagrimmmm pogacayanakli_aylamm Bizde aynı durumdayız ama bizde öksürük,burun akıntısı da var . Bugün başladı bizimde . Geçmezse yarın gideceğim. Domuz gribi salgını var ondan korktum
pogacayanakli_aylamm ilkgozagrimmmm Allah esirgesin 1 aydir ulk defa aileme gittim geldim cocuk atezi yukseldi gitmesetdim keske
pogacayanakli_aylamm Cansucan20 bizdwde temazssiz var ama yanlis olctugu belli. O yuzden koltum alti olcerle olcerim hep
Arenbuse58 Neseli5 evet kafası çok yanıyor bizde ayriyetten domuz gribi testide aldılar her ihtimale karşı o temiz çıktı coksukur sonra geçti 3 günde ateşi
Neseli5 Arenbuse58 bende endişeliyim aslında başka bir şey var mı diye, 6.hastalık filan şüphelendim ama bilemedim, dişe bağladık, 38.1 in üstüne çıkmadı ateş çok şükür 38i görünce calpol verdim
ilkgozagrimmmm pogacayanakli_aylamm azı dişlerimizdede böyle olmuştu umarım diştir. Limonda sürebilirsiniz ayak altına
pogacayanakli_aylamm Ozleemm bende suan atketle yatiriyorum. Oglrn vakti dusmustu atrsi aksama dogru yinr artti asiri gaz var geceden beri ikiniyor yani diyorum acaba yutilmamsi gereken bisey mi yuttu acaba bu cocuk
ilkgozagrimmmm pogacayanakli_aylamm İnanın ne kadar dikkat etsekte olacaksa oluyorlar. Umarım hafif atlatırlar
ilkgozagrimmmm pogacayanakli_aylamm Genelde sıralı çıkıyor ama arkadaşımın bebeğinin önler bitmeden çıkmıştı.
pogacayanakli_aylamm ilkgozagrimmmm insallah distir 4 tane cikti 2 tane daga cikmak uzere ama hic atesi olmadi istw oorktum bende gazida var bilemiyorim artik
09Sernur Geçmiş olsun duş aldırın. Şüpheniz varsa test yaptırın. Biz covıd olduğumuzda bebeğim ateşlenmişti. Ateş bebekler de belirti olabiliyor. İnşallah değildir ama test yaptırmanız da fayda var.