Arenbuse58 merhaba bizde 37.5 ile 38.1.arası inip çıkan ateşle uğraşıyoruz, 4 gündür aşıda vurulmuştuk 4 gün önce, ateş sadece kafada bizim, halsizlik filanda yok iştahsızlık ta yok, o yÜzdeb dişe bağlıyoruz takipteyiz, doktor devam ederse iletişime geçelim dedi