theAna Bsradskran onları ben yediriyorum şimdilik ama eline kaşık veriyorum onun da alışması için. çatalla iyi yiyor ama kaşığı tam tutamıyor
Bsradskran Rruukkiiyee sıvıları da blw yöntemi ile vermek istiyorum zor mu olur acaba etrafın pisliği önemli değil bebeğim açısından nasıl olur onu merak ediyorum