Bsradskran 6. Ayını doldurduktan sonra sebzelerle başladım. Her şeyi kendi yedi, ne kadar yiyeceğine de kendi karar verdi. 2 yaşında hala taneli yemeyen bebekler varken bizim oğlan 8. Ayına girince pirzola yemeye başladı😂
Löp löp püreler, muhallebiler yiyen çocuklar kadar kilo alamadı tabi, sadece tanıştı ve kendini beslemeyi öğrendi. Öncelik anne sütüydü.
Artık 15 aylık olmak üzere, her şeyi kendi yemeye devam.