minnosunannesi06 ben kaş kirpik serumu kullanmadım ama diğer ürünlerinden kullanıp aşırı memnun kaldım. Takip ettiğim kadarı ile kaş kirpik serumunu kullananlar çok memnun. İnstagramda atölye Feride diye bir sayfa var. Orayı bir inceleyip bakın isterseniz