Adige55 Mommyishome çok zooor gezme tozma :) ben gece gezmeye zaman bulabiliyorum onun dışında sürekli işteyim kızım hafta içi benimle işe geliyor azıcık büyüsün gece eğlencelerime arkadaş olacak 🤘
BuzluKahve Mommyishome bizde de uyku fena. Ama 8:30 gibi uyanmış oluyor. Ben 8′de kalkıp hazırlanıyorum, 8:30′da emzirip çıkıyoruz. Yarım saate kahvaltıdayız Balçova’dan 😂
Gunesay BuzluKahve ah ah çalışırken öğle arasında arkadaşalrla bizde öyle yapardık. Anılarım depreşti resmen 🙃