Aptamil kullanıyorum çok memnunum.
[bilinmeyen] aptamil kullanıyorum
aptamil kullanıyorum öneririm
zehra41 sanırım conformil kullanıyorsunuz, peki kilo alımı nasıl bebeğinizin ?
[bilinmeyen] aptamil verin benim kızım severek yiyor tavsiye ederim.
[bilinmeyen] aptamil canım en anne sütüne yakın mama birde severek içiyor valla
Aptamil kullaniyoruz biz de gunde bur defa.Doktorumuz onermisti.
Rumeysa01 9 aydır hipp combiotic kullanıyoruz çok da memnunuz.İçerik olarak en iyi mama.