ilkgozagrimmmm normal bi ateşte olabilir. Tedirgin olmayın. Ben sadece domuz gribi geçiren oldu mu diye sormuşsunuz onu yanıtladım. İştahta azalma da yapmıştı bende mesela o yüzden safra kusuyordum. Bir de inliyordum kemiklerimin agrısından. Anormal bi durum olsaydı mutlaka fark ederdiniz🌸 benim her ikisinde de bir anda vurdu. Gece uyurken. Gün içinde saglıklıydım. Ufak ufak ates belirtisi yaşamamıştım.