Kızlar merhaba oğlumun dün öksürüğü vardı fitospan verdim. Bugün devam ediyor ateşide 37 lerde .Burnuda akmaya başladı. Köpek dişi de beyazlamış anlamadim. Çokta salgın var yaşayan anlatabilir mi böyle mi başlıyor. Ateşi daha 37 civarı diye götürmedim. Birde aciller çok kalabalık artarsa gideceğim yardımcı olabilir misiniz? Belirtileri ve ilaç süreci kaç günde geçtiği ile ilgili