Hamzannesi Balcicek1 Bizim Dr muz 3 aylık olsun öyle vurulabilrisin demişti bende 3.aya girince oglum biontech aşısı oldum .
honeysmom Balcicek1 1 aylıkken biontech oldum hemen emzirdim. Şifa olsun inşAllah yavrularımıza, 5 gün sonra da 2. Doz olucam nasipse