Balcicek1 ben 6 aylık hamileyken 1. Doz, 7. Ayda 2. Doz biontech aşımı oldum. Kızım 2,5 aylıkken de 3. Doz biontech oldu ve hemen emzirdim. Doktorumuz hemen emzirmemi söyledi. Bence daha sonraki dozlarınızda biontech yaptırın, sinovac pek bi işe yaramıyormuş.