anataraf1leoparbenim benim salon takımım teşhir ürün😒 çok beğenmiştim hem renklerini, hem rahatlığını, son takımdı, uyguna da sattı adam, aldım sorun etmedim. Ama 1 senede dikişleri attı, orta kısımdan eğim verdi, hala seviyorum beğeniyorum kullanılmayacak durumda değil ama birkaç sene gittiği yere kadar kullanırım ömürlük eşya olmasa da olur derseniz alınabilir