anataraf1leoparbenim benim oturma odam öyle oldu, fiyatta da çok az indirim yaptılar. Amacım fiyatı değildi, ben o ürünü çok beğenmiştim rengini özellikle, ama ondan ellerinde yoktu sadece 1 tane teşhirde kalmıştı. Garantisi vs aynı alın, hiç sorun yaşamazsınız dediler. 1 aya kalmadı altı çöktü, yayları gevşedi ve ses çıkarmaya başladı üçlüsü. Gelip video çektiker, incelediler ve sonuç değişim oldu. Üzerine az daha ekleyip yeni bir koltuk takımı aldık. Ben tavsiye etmiyorum yani, belki de teşhir diye düşük kalitede idi, belki de aylarca üzerine oturuldu, belki de başka bir şehirden depodan vs geldi bilmiyorum. Kısaca 1 ay anca dayandı. Allahtan değiştiler