larensmom komşum dün bir tatlı getirdi, inanılmaz güzel olmuştu ve çok kolaymış. Hemen tarifini aldım, ben de yapacağım. Böyle hiç denememiştim aynı soslu kek/pasta gibi oluyor.
Bim’in Süsse kakaolu bisküvisi (özellikle bunu al dedi)
1 Paket çikolatalı puding,
1 Paket çikolatalı sos,
1 Paket kremşanti (içine hindistan cevizi eklemiş)
Kare büyük borcam için 2 paket bisküvi kullanmış.
Bisküvileri süte batırmış ve dizmiş, daha sonra bir kat karışım koymuş. Karışımı da puding ve çikolata sosu birlikte pişirerek hazırlamış. Bir kat süte batırılmış bisküvi, bir kat pudingli karışım şeklinde yapmış. En üst kata da kremşanti dökmüş.
Bisküviler şişmiş, aynı ince bir pandispanya gibi olmuş.
Sosu da bayağı lezzetliydi.
Bir gece önceden yapmış. Ben deneyeceğim, size de tavsiye ederim. Fırın kullanmadan bayağı iyi bir tatlı çıkmış ortaya, hem de kek kıvamında.