Ayy bende valla normalde çıkmam 2 bebeyle çıktım valla 9.5 aylık oğluma yürüme arkadaşı için gittim gittiğim bimde kalmamıştı zaten 2 tane gelmiş her bime mavi pembe sordurdum burda başka bimde kalmış mı diye son bi tane kalmış hemde mavi🤣 hemen gittik eşimle aldık sabah sabah🤣 bide ben çorap aldım 2 paket oğluma kalın 10 tlye cok güzeldi müslin bez aldım 90 cm olan mama önlüğü bir de