eylusko_
Bunlar olacak canım sadece kilolu iri çocuklarda göbek olur hafiften.
Yeri gelecek iyi kilo alacak yeri gelecek kilo alımı sabitlenecek yeri gelecek kilosu düşecek☺ en azından çok zayıflayıp halsiz düşmesinden iyi. Yine toparlar ama büyüdükçe bebek görüntüsü gidecek 2 yaştan sonra özellikle