eylusko_ Kızlar merhaba 3 gün sonra Bebeğim 4 aylık oluyor ama her ay Normalde 1 kilo alan bebek bu ay sade ve 450 gram aldı. neden böyle oldu normal mi ? mama ile besleniyoruz birde . birde hic yerinde durmuyor uyumak istemiyor . 4 ay atagi heralde
ikibabybirmom eylusko_ 3. Aydan sonra kilo alımı yavaşlıyor bizimde oyle oldu ama meme reddi yaşadım bir süre ondan kaynakli diş dönemide eklendi emmek istemedi
Melikeeeecansuu eylusko_ yıne ıyı almıs oglum 3 bucuk aylıkken durdu hıc almadı 5 sus kadar felan. Hareket ettıklerı ıcın kılo alımı duruyor artık
Kayra2021 eylusko_ biz de 500 gram almışız 6.300 kilomuz hemşire bu aydan sonra fazla kilo almasını bekleme dedi bir dakika durmuyor elleri kolları sürekli oynuyor 😂 sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil.
eylusko_ Melikeeeecansuu 3 aylıkken başladı işte 1 aydır 450 gram sadece 😔 1 sakla bile durmuyor ayağımda sallıyorum şuan ama atacak kendini resmen
ikibabybirmom eylusko_ her bebek farklıdır tabi ama bizim şuan 7 ay 23 günlük 3. Aydan sonra her ay o aralarda kilo aldı sadece 6. Ayda 800 gram aldı
Melikeeeecansuu eylusko_ oyuzden ıste hem kılo alımları duruyor hemde hareket ederek aldıkları kıloyu gerı verıyorlar
eylusko_ MelekSubasi normal de böyle hafif yanakları olan hafif göbeği olan bu bebekti çok sevimliydi. şimdi boyu uzadıkça ve kilo alimi yavaslayinca yanak gitti gobek gitti ona uzuldum biraz bende
eylusko_ Egeberk kilosu iyi dedi doktor ama bana göre zayıflamış gibi boyu uzadı ya daha zayıf görünüyor
Bedsssss eylusko_ oyyy maşallah annesi daha ne olsun 🥰 Biz en son iki hafta önce tartildik o zaman 7.400.idi Ama benim oğlum normalin az üstünde kilosu yani doktorum önden gidiyor dedi. Sütüm yarıyor sanırım
eylusko_ Bedsssss masallah o zaman balimiza 🧿🧿 erkek bebekler bira daha onden gidiyor bide . Allah sağlıkla sınamasın 💜💜
MelekSubasi eylusko_ Bunlar olacak canım sadece kilolu iri çocuklarda göbek olur hafiften. Yeri gelecek iyi kilo alacak yeri gelecek kilo alımı sabitlenecek yeri gelecek kilosu düşecek☺ en azından çok zayıflayıp halsiz düşmesinden iyi. Yine toparlar ama büyüdükçe bebek görüntüsü gidecek 2 yaştan sonra özellikle