Minkpndam biruykusuzanne evet bence bende vardı birtane aksesuarları yoktu müzik çalmıyordu geçen sene yeğenime almıştım bu sene bize verdiler onu satacam yenisini aldım 😊😍
serebro GiybetReis https://www.e-bebek.com/baby-toys-ilk-arabam-ilk-adim-p-byt-4113 Bunu tavsiye edebilirim. Hem ilk arabam hem ilk adım.
Kereminannesiii bireylulannesi benim oğlum yüzüne bile bakmadı. E bebekten araba almıştık o da ilk arabam diye geçiyordu ona tutunup kalkıyordu
asiltonunmommysi bireylulannesi çocuktan çocuğa değişiyor benim yiğenim hep onunla yürüdü, önündeki oyuncaklarla falanda çok oynadı baya 11 aylık hala öyle
Gulkizim birkupalatte çok teşekkür ederim 😊 yalnız pilsan yürüme arkadaşı ile bunun işlevleri amaçları çok farklı
Minikannevemasal birkupalatte vallahi perşembe günü çarşıya indim eczane kalmadı sormadigim wee baby 20 lira
Nurduman cennetkokulubal 3boyutlu çizmeli kedi kitabını ve küçük meyveler sebzeler meslekler vs. Kitaplarından aldımm
Poyrazc MeLSeR merhaba bugün bende aldım bana da sesi az geldi hatta dedim acaba bu bozuk mu iade mi etsem ama şimdi yorumunuzu gördüm demek ki hepsi böyle
birkupalatte Poyrazc Bende gördüm onu ama bana biraz kendisine göre pahalı gibi geldi. Fisherın dans eden oyuncağı filan 150 tl