masal0918 cennetkokulubal Aldıklarınızı güle güle kullanın inşallah. Bizde Anneanneye yürüme arkadaşı aldırdık kızım 15 buçuk aylık daha yürümek için heves etmiyor ☺️ bu zamana kadar almayalım dedik ama gelmişken alalım belki etkisi olur diye düşündük
Sirinbusra birkupalatte 🤣🤣🤣🤣 bende dokuz aylık hamileyken eşimle gitmistim arkadaki kadın beni ittirecekmis eşim hemen arkama geçti esimide ottirmeye gücü yetmedi . Sen yere dusseydin sorardım ben ona diyor . Ay hiç düşünce yok karnim burnumda dusseydim ne olurdu Allah’tan eşim hemen farketmis
birkupalatte Sirinbusra valla var ya kadınlar bildiğin canavar gibi saldırıyor. Allahtan eşiniz korumuş. Bende 80 kilo kadınım kadın beni devirdi yani düşün
Sirinbusra birkupalatte 🤣🤣 eve gelince anneme kadın beni yere itti diye anlattim annem onun sacini basini yolarim diye bime doğru gidecekti sonra dogrusunu anlattik .
Zlm cennetkokulubal kitap aldım üç boyutlu birde ilk kitaplarimdan renkler olanı ve katalnir çamaşır sepeti aslında içinden yorgan çıkan yastıkta çok hoşuma gitti ama emin olamadim
birkupalatte Gulkizim hayatım e bebekte bu tükenmiş 60 tl görünüyor ama mağazasında olabilir arayıp sorabilirsiniz. Ben tükenen ürünü mağazadan indirimli fiyata aldım. Benim aldığım araba da bu evet 50 tl ye aldım
Gulkizim birkupalatte çok teşekkür ederim 😊 yalnız pilsan yürüme arkadaşı ile bunun işlevleri amaçları çok farklı
Nur2021 cennetkokulubal aktivite halisi ve ana kucagi gelmis onlari almis eşim, sonra tuvalet kagidi meyve suyu falan
cemreninnannesii cennetkokulubal kızz emziklerin 6 18 aylığı ya da 12 18 aylığı var mııı benimki damaklı emiyor ilk geldiği zaman 6 12 almıştım bebem oldu 14 aylık ondan
MeLSeR Cennet_annesi filli müzikli oyuncaktan bende aldım ama sesi sanki biraz az gibi sizinde öyle mi ?
Poyrazc MeLSeR merhaba bugün bende aldım bana da sesi az geldi hatta dedim acaba bu bozuk mu iade mi etsem ama şimdi yorumunuzu gördüm demek ki hepsi böyle
Bebitomm MeLSeR bende aldım aynı gün iade ettim 15-20 lira daha ekleyip farklı bir model alacağım bu piyano 60₺ etmez bile bence sizde iade edin
Cennet_annesi MeLSeR bizim oyuncağımız da az ses çıkarıyor , eşim daha iyi çok kafa yormuyor diyo 🤗☺️
dnzcyc Ben eşimi yolladım bunları almış. Çok fazla kadın vardı bazı yerlerde onlara bakamadım dedi. 😂 Oyuncak sepeti çok güzelmiş ya. Ama bu saate kalmamıştır herhalde. Gözüm alırsa bir gidip bakarım.
Minkpndam biruykusuzanne evet bence bende vardı birtane aksesuarları yoktu müzik çalmıyordu geçen sene yeğenime almıştım bu sene bize verdiler onu satacam yenisini aldım 😊😍