sademinannesi Sznmre welsoft patik, yürüme arkadaşı, 2 tane müslin, mama önlüğü aldırdım eşime 😂 sabahın 8 buçuğundan beri sıradayım kadınlardan zor kaptım diyo ahahahah😂😂
Sznmre sademinannesi valla helal olsun çok zor bulup almak bide kocayı bime gitmeye ikna etmek😬 ben teklif bile edemedim kocama direk kayınvalidemi aradım 🙊
sademinannesi Sznmre günlerdir başının etini yiyorum napsın adam😂 söz konusu kızı olunca akan sular durur onda bi de sağolsun kırmadı almış hepsini 🥰
Angel_45 Ya bölgeye göre degisiyo benim kardeşim başka bı ilçede memleketimde calisiyo hep kaliyo ürünleri bazen kaldığı için başka binlere transfr oluyo benim oturduğum çevrede 3 farklı Bim var birinde. Birinde hep oluyo durumu orta halli olan bı bin var az önce geldim ana kucağı kamera herşey duruyodu hatta ben basamak aldım ama galiba oğlan senesi bu sene pembislerin hepsinden vardi
MisirEkmegiiiii Mlkhrn Neresi ki orası, öyle bişey yapmaları kesinlikle yasak iş çıkış sebebi. Eşim Bim de çalışıyo o yüzden biliyorum, ayirtma gibi şansları da Yok mesela kalırsa öyle alıyo veya aynı üründen fazla geldiyse alıyo başka türlü yasak.
Mlkhrn MisirEkmegiiiii ürün ayırmaktan bahsetmiyorum. Hani kamyondan yeni mal iniyor dışı streçli oluyor ya. Öylece duruyor yığın şeklinde. Bu yönetimin istediği bir şey ise neden işten çıkma sebebi olsun ki
Prensmoms MisirEkmegiiiii ayırtma yok diyorsunuz ama bugün ben 2 gibi bime gittim yürüme arkadaşı almak için sordum kalmadı dediler sonra başka şeylere bakarken 5 dk sonra kasiyer geldi sizmi sormuştunuz dedi evet ne olduki dedim elimizde birtane var diğer şubeden geldi şimdi bi müşteri alacakmış ayırtmış almaya gelmedi dediler onu aldım bende ama iade edicem eşimde almış çünkü