Sznmre Benim bebeğim 2 aylık ben çıkmadım , kayınvalidem bu örme pusetten almış oyun halısı almış bide ane kucağı 😻hepsi ihtiyaç sabırsızlıkla eşimin akşam eve getirmesini bekliyorum 🤩
Deletedmom_41 Sznmre Led isik, zurafali buyuk ve kucuk boy sepet, uc boyutlu kitap, basamak esimde bakinacak is yerinin oradakine 🙃
Tr6615 Ben arkadaşıma aldım anakucagı şimdi bir tane tek kaldı kapış kapış gidiyor anne-bebek ürünleri 😊😊
Sarii54 NurY şikayet nasıl edeceksiniz müşteriler almadimi şikayet etsenizde ise yaramaz sınırlı sayıda getiriyorlar çünkü
Mlkhrn Sarii54 ben çok denk geldim. Paketleri açmıyorlar bekletiyorlar. Sebebini bilemiyorum ama. Yetişmedi gibi bir bahane sunuyorlar ama. Açılmamış bir şekilde kenarda bekletildiği oluyor. İki üç gün sonra bir bakıyorsun ürünler var
MisirEkmegiiiii Mlkhrn Neresi ki orası, öyle bişey yapmaları kesinlikle yasak iş çıkış sebebi. Eşim Bim de çalışıyo o yüzden biliyorum, ayirtma gibi şansları da Yok mesela kalırsa öyle alıyo veya aynı üründen fazla geldiyse alıyo başka türlü yasak.
Mom5457 Sznmre eşim pilsanın yürüme arkadaşı ve ilk arabam oyuncağını almış ama takarken arabanın direksiyonunu kırdı yanlışlıkla yapıştırmaya uğraşıyor. Marketten oyuncak alma fobim boşuna değil 😄🤦🏻♀️