Tatliskooo Minikprensannesi içemez. Çünkü sadece süt değil mesele içindeki süt proteini. Yani bebekler süte alerji olmuyolar süt proteinine oluyorlar . Keçi manda bilmem ne hepsinde de süt proteini var. Biraz nette dolanıyordum doktor blogları falan hepsinde bu söylediğim bilgiyi bulacaksınız
Yigit27_ Tatliskooo alerji de huzursuLuk filan yazıyor cik şükür hiç onlar olmadı sadece yeşil sivi kaka ve kan vardı 😣
Yigit27_ Ozge_AyazEfee iple çekiyorum şu cumartesi yi doktorumuz telefonda süt ve süt ürünleri yeme geldiğinde bakalım dedi 1 haftadır yemiyorum ne güzel kaplar almıştım yoğurt yapicam diyw 😪
Ozge_AyazEfee Yigit27_ canımm 💛 sabır. Biz 10 aylıkken peynir yoğurt yemeğe başlamıştık. Umudunu kaybetme 🌸
Tatliskooo Yigit27_ işte o sebeple barsak enfeksiyon u olabilir dedim ya ben de . Her kan süt alerjisi anlamına gelmiyor . Enfeksiyon varsa Gaita tahlili nde çıkar zaten. İhmal ettim hemen götürün doktor a
Ozge_AyazEfee Yigit27_ çok şükür, darısı diğer yavruların başına 🙏 8buçuk aylıkken ilk denemelere başladık, 10 aylıkken artık yoğurt yemeğe başlamıştık
SelimSongur Glsmeker91 evet canı göztepe eğitim araştırmaya geldim ya ondan önce hep özele gittik hiçbir şey anlamadılar . Dün özelsek doktor iyi bir devlet hastanesine yatırın dediler geldik bakalım müşahade bekliyoruz