Ozge_AyazEfee Minikprensannesi Dr umuz dolaylı yoldan keçi sütünün de alerji yapma ihtimalinin yüksek olduğunu söylemişti
Tatliskooo Minikprensannesi içemez. Çünkü sadece süt değil mesele içindeki süt proteini. Yani bebekler süte alerji olmuyolar süt proteinine oluyorlar . Keçi manda bilmem ne hepsinde de süt proteini var. Biraz nette dolanıyordum doktor blogları falan hepsinde bu söylediğim bilgiyi bulacaksınız
Ozge_AyazEfee Minikprensannesi inanın riske girmeye bile cesaret edememiştim. Siz doktorunuza sorun en doğrusunu söyleyecektir ☺️
Ozge_AyazEfee Gg123 kulak arkasında, kaşlarında ve burun kenarında konak vardı böyle sarı kuruluklar. Karnında sürekli gurul gurul sesler oluyordu, göz kapaklarının üstünde kızarıklık vardı
Esefeee Bizde de inet sütü alerjisi var geçen keçi sütlü bebe bisküvisi aldım 3 gün yedirdim herhangi bir reaksiyon gözlemlemedim. Denemek lazım sanırım
Minikprensannesi Esefeee evet deniycem bende cunku alerjı mamasını içmiyo göz göre göre ac da bırakamam ki
Gg123 Ozge_AyazEfee öyle değil çok şükür sadece yanaklarında beyaz küçük sivilceler var milia diyemi ne geçiyormuş adı ama yinede insan acaba başka bişey mi diye şüphe ediyor
SelimSongur Glsmeker91 Ozge_AyazEfee bizdede aynısı var kuzum alerjiymiş meğersem ya doktor çözemedi ben çözdüm yani o derece yani
Yigit27_ Ozge_AyazEfee merhaba benim bebeğim de 3.5 aylık haftaya tam 4 aylık olacak kakasindan kan geldi cumartesi doktor randevumuz var gideceğiz çok korkuyorum umarım alerjisi yoktur kaka da kan başka birseyin belirtisi olabilir mi Kakası 1 haftadır yeşil üşütme gibi
Gg123 Glsmeker91 Bnm bebeğimin yüzü de iki haftadan fazladır sivilce gibi böyle isilik tarzı ilk güne göre suan iyi kakasında bi sorun görmedim 1 aylığız tam
Gg123 Ozge_AyazEfee aynen öyle ya çok farklı bişey gözünden sakınıyor insan rabbim çocuklarımızı bize bağışlasın ☺️
Glsmeker91 SelimSongur ya bu konuda çocuk doktorları eksik ne yazık ki yani çünkü çocuk alerji doktorları ayrı oluyor biraz da doktorun kendisine bağlı bizim doktorumuz çok bilinçli bu konuda şükür ki
Ozge_AyazEfee Yigit27_ benim oğlumda kakada kan yoktu ama çoğunlukla alerji belirtisi diyorlar onun için. Ama en doğrusunu doktorunuz söyleyecektir 😔
Yigit27_ Ozge_AyazEfee iple çekiyorum şu cumartesi yi doktorumuz telefonda süt ve süt ürünleri yeme geldiğinde bakalım dedi 1 haftadır yemiyorum ne güzel kaplar almıştım yoğurt yapicam diyw 😪
SelimSongur Glsmeker91 evet canı göztepe eğitim araştırmaya geldim ya ondan önce hep özele gittik hiçbir şey anlamadılar . Dün özelsek doktor iyi bir devlet hastanesine yatırın dediler geldik bakalım müşahade bekliyoruz