Anne888 activa olmasa ne olur ki ben anam babam usulü yapıyorum gayet taş gibi oluyor. Komşudan ev yoğurdu varsa mayalık. Sütü kaynat bı taşım, altını kapat beklet serçe parmağını temizken batır içine elini hafif ısıtacak kadar oldu mu yani çok yakmayacak çok da soğuk olmayacak, bı litre süte bı tatlı kaşığı yoğurt köy çok hafif karıştır sar bırak( kapağı üstüne bırak ama çevirip kapatma) 3-4 saat sonra at buzdolabına öbür günü aç ye misss