Sudee96 Tuvalet sıkıntısı yaşamamam için ilk 10 gün sıvı beslenmemi söylemişti doktorum taburcu olmadan önce. Kilo konusunda doktorumun haberi olmasına rağmen ekstradan hiç danışmadım. Tam tersine kilolu hamile kaldığım için değerlerimde sıkıntı olmadığı sürece vermemin benim için iyi olacağını söylemişti hamilelikte. Doğumdan sonrası biraz dert tasa ve hastalıkla geçtiği için yemeye ne fırsatım ne gücüm oldu pek bilinçli vermedim, tavsiye etmiyorum :) Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim yarın bir arayıp sorayım doktoruma :)