Sudee96 Ben hamilelik süresince son ayıma kadar 10 kilo verip son ayımda geri aldım 10 kiloyu. Zaten gebelikten önce kiloluydum, 80 kilo. Doğurduktan hemen sonra da 10 kiloyu vermiştim. Şuan neredeyse 2 aylık olacak 26 kilo gitti. Amacım bambaşka olsa da biraz diyet gibi beslenmek zorunda kaldım. İlk 10 gün komple aç gezdim zaten sezeryandan sonra sıvı beslenmek zorunda olduğum için. Bebeğimin gaz sıkıntısı ortaya çıkınca bütün beslenme şekilim alt üst oldu. Gaz yapmasın, aman ağlamasın, ne yiyeceğim ben şimdi diyerek daha yeni yeni yemek yiyebiliyorum. Sabah kahvaltımı geceden yulaf hazırlayıp dolaba kaldırıyorum. Sıcak kahvaltı yalan oldu 2 aydır :)