Nisaoz valla ben doğduğundan beri kucakta gezerek pışpış la uyutuyodum şu bir aydır belim tutmaz oldu , internetten bu yöntemi gördüm dur bi deneyim dedim ilk gün hiç ağlamadı zaten olayda burda ağlamayacak ağlıyorsa direk bırakıyorum yapmayı ağlatmak hiç iyi bişey değil , neyse 60 dakikada uyudu bir aydır her gece aynı şeyle yarım saat , 20 dakika derken bir ayın sonunda artık en fazla 10 dakika direniyo alıştı buna bende oh yatıyorum yanında valla gençleştim bu kadar mı farkeder😂 tek kötü yanı ilk zamanlar uzun sürdüğü için kocam beni odada dizi izlemek için beklerken uyuya kalıyodu😂