Arkadaşlar merhaba. Son 1 aydır yaşadığım tecrübeyi sizinle paylaşmak istedim. Çok fazla bebeğim sallanarak uyuyor, çok geç uyuyor gibi postlar görüyorum. 1 ay öncesine kadat bizde öyleydik. Hep ağlıyordu, geç uyuyordu, sadece sallanarak uyuyordu. Sonra farkettim ki ben hep onun istediğini veriyorum. Sonra karar verdim ve sallamayacağım dedim. Uykusu geldiğinse ağlamaya başladi. Sallanmak istedi. Bubarada bebeğim şuan 5 aylık. Bunu yapmaya başladığımda 4 aylıktı. Ağlamasını gittikçe yükseltti. Sallanmak istediği barizdi. Ama hiç tepki vermedim. Suratına bakıp gülümsüyordüm. O da tabi arada bana bakıp niye sallamadığımi merak ediyordu. Hiç tepki vermedığımi gprunce daha da bagıriyordu. Ama en sonunda yorgunluktan kendi kendinw uyuyakaldi. Bu arada parmagimi tuttuyordum. Ne zamanki uykuya dalmaya basladi elleribi tuttum sabitledim ki elleri onu uyandirmasin. Sakin bunu tam uykusu gelmeden yaomayin kendini kisitlanmis hisseder cocuk ve daha cok sjnirlenir. 1 aydir da bu sekilde uyutuyorum ve inanin o kadar rahatladim ki. Bazen kendi kendine daliyor uykuya dusunun. Sadece yabinda durup destek olun ve sinirlenmeyin sabredin. Aglamasina karsi da tebessumle cevap verin. Bu da benim edindigim bir tecrubeydi. Faydam olursa ne mutlu.