Smrbkrc Ewet anneler varmi kullanipta tavsiye edeceginiz bir krem, ürün yada dogal yontem? Yas 30 simdiden kirisikliklarim ve göz alti torbalarimin gülünce resimlerdeki goruntusu beni rahatsiz etmeye basladi. Onlem almak istiyorum.
Serife00 Bilgim yok üstte kalsın Smrbkrc @Deletedmom896 size yardımcı olur şimdi kendisi de 35 yaşında hem kırışıklıkları var hem de güzellik uzmanı ilgi alanı olsa olsa o yardımcı olur ☺️
Deletedmom896 Serife00 Memmmnuniyetle 😂 göz altı torbası için buzlu çay küpü gezdirin kırışıklık için de öyle krem falan çözüm değil direk botoks yaptırın emzirme olayı bitince direk işim botoks olacak 😌 Smrbkrc
nursocum Serife00 sende herkesi pek yakından tanıyorsun maşallah kaç aylık arkadaşım yaşını tam bilmiyorum 😂😘
bebisimmm1 Deletedmom896 merhaba ☺️ botoks için fikrinize ihtiyacim var. Yilda bir mi tekrarlanmasi gerek yoksa yilda iki mi? Açıkçasısı öyle zirt pirt yapmak istemem
Deletedmom896 Serife00 Bizimkisi bir aşk hikayesi Siyah beyaz film gibi biraz Gözyaşı umut ve ihtiras Bizimkisi alev gibi biraz…Rahmetle anıyoruz değil mi Kayahan’ı